score

Idag har jag varit allmänt dålig och konstig, alltså riktigt riktigt avvikande från den Johanna ni känner. Har klagat på det mesta, varit okoncentrerad och allmänt yr, haha. David fick sig flera negativa kommentarer åt sitt håll (förlåt!) och på träningen gick allt bara rent åt helvete.
Skyller allt på att det är onsdag.

Imorgon är det studiedag och ska ägnas åt, just det, studier. Kemi, fysik och buddhism förgyller dagen innan jag går och jobbar 4 timmar. Jag önskar så att det bara kan bli jullov, NU. Fy usch. Eller förresten -  innan det måste vi uppleva London i och för sig. Och New Moon.... mmmmmmmm.

Fredrika opererar sig imorgon - lycka till till henne. Att inte kunna gå på ett tag blir en utmaning för den tjejen... får komma och baka dumletårta eller något, hehe.

Nu ska jag duscha, alltid lika skönt. Speciellt när det är så friggin cold outside! Men först -müsli med russin, mumma!

Puss.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0