Four o'clock in the morning

Det är GAAAAALEEEET hur GLAAAAAD jag ÄÄÄÄÄÄR över mitt KÖÖÖÖRKORT!

Idag har jag åkt runt hela dagen, sedan efter ett. Hämtade bilen och hämtade Milla, vi tog en sväng till Söderköping och sen tillbaka. Åkte hem, åt lite, tankade bilen (det var inte alls så svårt som jag trodde hahaha) och sen åkte jag iväg igen. Hämtade Love för han och David lurades med till träningspasset på Medley idag, Easyline. Love såg ut som att han skulle spy vilken sekund som helst men David impade med sina benmuskler. Roligt var det iallafall och en dag som denna kan verkligen ingenting få mig att må dåligt. Seriöst, helt underbart. Jag älskar det. Hihihihi.

På fredag är det Valborg och planerna inför det är inte direkt bestämda, men vädret ser ganska okej ut. Förr i tiden betydde alltid Valborg att man skulle vara rebell och hålla på och gå ute hela natten. Som snart 19 år gammal människa känner jag att det är synd om alla ungdomar som får vara med om många nya saker den här händelserika helgen, och dessa är övervägande inte bra saker. Skönt att jag snart är inne på mitt sista tonår....

Imorgon är jag ledig men morfar har beställt datorlektion och så ska det bli! Behöver göra iordning redovisningen inför nästa vecka, så får se om det blir någon barmark imorn kväll. Tills dess ska jag nu gå och lägga mig med ett leende på läpparna.

PUSS PUSS PUSS!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0