"I just can't live in a world where you don't exist"

Snorar vidare i min verklighet och föröker hitta på något bra att skriva. Hm.

Det är så galet, det här med Twilight. Jag förväntar mig inte att människor som har en XY-kromosom i sitt DNA ska förstå det, men det är helt enkelt galet. Har sett New Moon otaliga gånger nu och kom på mig själv att börja läsa i första boken och kunde inte sluta. Dessutom lurade jag i farmor att köpa första boken på svenska. Får se om även hon gillar det. Och återigen, det är galet.

Bilkörning är också galet roligt. I detta fantastiska vårväder fick jag köra pickup idag med min far - första gången på, ja, EVER som vi satte oss och körde i Norrköping stad. Och det gick faktiskt galant och jag är galet glad över det. Växeln gillar inte mig särskilt mycket och inte kopplingen heller men det är en träningssak. Har jag tur har jag mitt körkort snart och kan likt Sara, Alexandra och Fredrika skryta med det där lilla rosaaktiga kortet. Underbart, som Kalle Moreaus skulle sagt.

Köpte även tyg till min balklänning idag, fick på 855 riksdaler och det blev satinaktigt. Färgerna (de är två) är svåra att beskriva, med midnattsblått ligger närmast. Jag är galet nöjd iallafall och älskar att jag kommer väldigt billigt undan med allt det här. Dessutom så känns det så 2010 att vi tjejer ska gå tillsammans i en grupp - kvinnlig styrka sin allra högsta nivå liksom. Gudrun måste vara stolt.

Nu är äntligen Jakten på Julia slut så nu blir det del tre i Millennium på ettan.

Och just det - utgången igår var riktigt lyckad! Tack till alla söta människor jag träffade på/spenderade kvällen med!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0