ICA, oh yes

I helgen är det återigen jobbhelg och mina tusenlappar som jag får på min födelsedag ska intjänas. Jag är så lyckligt lottad som har mitt jobb, jag är verkligen tacksam för det. Fick mitt sommarschema i torsdags, så jäkla skönt är det - jag jobbar två vardagar i veckan plus helgerna (i princip alla, har två helger ledigt under hela sommaren haha), vilket betyder att jag jobbar 4 dagar i veckan men får betalt för 6 (tänkte bokstavera siffrorna men det hade kunnat feltolkas).

Sitter iallafall här med The Black and White album i öronen och filosofierar kring livet, ska alldeles strax börja göra iordning mig för jobbet. I sommar ska det njutas  och festats och bara vara allmänt underbart hela tiden, vi ska göra det här tillsammans folk! Lite ångest har man inför studenten faktiskt - vi är ju faktiskt på helt egen hand sen - men det är bara att blicka framåt och älska allt man har!

Projektarbete imorn efter jobbet. Sen en väldigt oplanerad vecka.... Puss.


Kommentarer
Postat av: Anna

"tänkte bokstavera siffrorna men det hade kunnat feltolkas" hehe vad rolig du är, jag har sökt ett jobb på våran ICA affär hemma. Jag håller tummarna men jag tror inte det blir något.

2010-04-26 @ 19:06:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0