Red nails, long tails

Gårdagen spenderades begraven i massor massor massor av psykologiplugg till tonerna av Kings of Leon. Vår kära finska lärare gillar att flumma ganska mycket på lektionera, likaså att sätta på random dokumentärfilmer från åttiotalet och bakåt. Detta resulterar i att vi får läsa in ungefär 100 sidor på egen hand, och om ni tror att jag börjar tidigt med att plugga in det så har ni fett mycket fel. Under den här softa våren med 9 lektioner i veckan har jag verkligen hamnat efter och jag är seg på att komma igång med saker, iallafall som har med plugg att göra.
Hursomhelst gick provet ganska käpprätt åt helvete imorse, men vad gör det om hundra år? Bara att se framåt nu, mot så fantastiskt roliga saker som: 1. PROJEKTARBETE. 2. KÄRNFYSIK. 3. MATTE E-SLUTPROV. Och så ett fint litet arbete i just psykologi.
Men det är ju faktiskt bara 7 veckor kvar nu. Så jag håller ut! :)

Idag har jag förutom att skriva prov hunnit med att sola med Milla igen, nu börjar man känna sig brun minsann! Är egentligen lite (eller faktiskt ganska mycket) emot det här med solning, iallafall om man gör det året runt och intensivt. På vintern ska man ju faktiskt känna sig ful och blek, det hör till på något sätt, haha... Men inför studenten känner vi att det skulle vara kul att se lite somrig ut. Så vi fortsätter med strålningen ett tag till. Efter det iväg till badhuset för lite träning, men det blev en kort sväng då jag var tvungen att hinna hem och gå ut med vovve min.

Och ni ska bara veta hur SKÖNT det känns att vara ledig imorgon, alltså att inte ha planer för dagen! Bara njuta av att sova läääänge.... Får se hur kvällen ter sig, hoppas på en liten kväll med Fredrika där vi ska smida Australien-planer och jämföra priser för hur vi ska ta oss dit :)

Det är galet vad jag längtar till Australien nu alltså!! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0