Tonight's gonna be... a good night?

Är hemma från en långpromenad i Krokek med Alexandra, vi gick runt i närmare en timme! Duktigt av oss tycker jag. Har ju inte tränat på en och en halv vecka med den här förkylningen, så det är bra att få lite motion. Ikväll är det utgång - jag ska precis sätta mig ner och måla naglarna silvriga. Fredrika tog körkort igår och det ska vi fira! Ska inte ut med henne med vi lär ses i dimman inne på Hugo. Har själv inte varit ute sen amerikanskorna festade loss med oss för exakt tre månader sedan, så det ska bli skoj!




Igår var en väldigt bra dag; hade en bra körlektion tack vare Sara Bley som följde med i baksätet, och sen hittade jag en grymt snygg Star Wars-tröja inne på H&M. Gillar färgen! Den åker på tillsammans med kjol och leggings ikväll. Converse till det också så slipper fötterna dö också :)
Var på bio och såg The Lovely Bones med farmor igår också, väldigt märklig film som var lika obehaglig som rörande. Har inte fått så bra recensioner men den var faktiskt värd att se!



Älskar min studenttröja... så himla mysig och snygg! Vill knappt ha på mig den men den är för fin för att inte visas upp :)

Och här har vi en poser! Haha... nä, men jag älskar min systemkamera riktigt mycket. Det ska bli roligt när det blir lite varmare. Ska verkligen försöka dokumentera mycket av den här sista tiden....

Jag sökte förresten till 8 utbildningar idag, arkitekt, designingenjör och civilingenjör i medieteknik. I olika städer, jag vill mest se var jag kommer in för att förbereda mig till nästa år. Ska inte plugga i höst, men det är ju bra att veta vad möjligheterna är :)

Puss och glad påsk!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0