Total Eclipse of the heart

På två dagar har jag fått lära mig att två saker kan göra hela ens dag bättre.

1. Att hitta en fin studentklänning.

2. Att komma hem från en lång skoldag och hitta en alldeles grymt snygg trailer till Eclipse. David Slade, I adore your work!


 

Förutom trailertittande har dagen innehållit läsning av "The girl who played with fire" av Stieg Larsson, och om ni inte vet vad boken heter på svenska borde ni nog kanske läsa om engelska på högstadienivå. I skolan handlade det mesta om att övertyga nior att börja på skolan samt att konsumera stora mängder choklad i datasalen under rapportskrivningen. Tänk att rapporten skulle vara så galet svår att skriva. Tänk att jag kunde valt ett praktiskt arbete istället. Bajs.

Avslutar med en bild på mig, Sarisari och Krillelille.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0