Att föregå med gott exempel

Inte riktigt min grej. Sen kl 11 igår (tisdag) har jag jobbat 15-22, somnat ca kl 02 och sovit två timmar för att ligga vaken till 5.40 och jobba 7-16 idag. Hem till Sörping, byta om, och trots relativt illamående träna med superkvinnan som är min pappas flickvän, och sedan efter två glas vin och en cider ge sig på att försöka snacka spanska med restaurangägaren Fernando på La Uva. Det sistanämnda var ingen bra idé.

Vad som däremot var en bra idé var att pappa fick laga mat och än en gång lära mig att äta kräftor. Och att vi gick till just La Uva sen för där spelade fina The Sparrows med bra låtval som Kings of Leons "Use somebody" och Regina Spektors "The call", och Lena och Melanie sjöng "God bless the broken road" så att trötta lilla jag fick tårar i ögonen. Men den är ju så fin.

Imorgon är min sista ordinarie sommarjobbdag och det ska vi "fira" med att vi drar ut en sväng på stan sedan på kvällera. Sedan väntar träningsläger i helgen och sedan hela FEM lediga dagar med allt vad det nu kan innebära. Sömn om inte annat. Något jag kanske borda ägna mig åt nu....



God bless the broken road that led me straight to you

Kommentarer
Postat av: Fernando de paz

Tu hablas bien el Español gracias por vuestra visita nos vemos otra vez y cuando quieras

para seguir practicando saludos de Fernando La Uva

2010-08-07 @ 01:35:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0