:)

Min video blev jag "klar" med idag. Inte riktigt som jag hade tänkt mig men eftersom Vegas strular fett mycket och eftersom jag ska få Windows 7 på fredag (och alltså alla program försvinner) så var jag tvungen att finisha den idag. And here it is. Det är med stort tålamod som man sitter och viddar kan jag säga. Nu kommer jag nog inte göra något mer förrän jag är hemma från Australien.

Men nu vill jag veta! Vad tycker ni? :) lämna kommentar eller skriv på facebook eller vad vet jag - det allra roligaste med att vidda är att se hur många som har sett den och då kanske tyckt om den :) Och jag vet att många killar hatar Twilight, så jag lär nog inte få några fler kommentarer än från tjejer haha. But still!



Jag känner mig verkligen rätt produktiv idag! Jag sitter vid min egen dator nu eftersom pappas jobbkompis kunde fixa internetproblemet, och det är såååå skönt att skriva på mitt älskade sköna tangentbord uppe på mitt rum, med Spotify som får nytt liv i mina högtalare. Sen har jag faktiskt hunnit med att ringa Telenor och Valkansliet samt skicka tillbaka en CD-rom med bilder från studenten. Katalogen ska jag faktiskt spara trots att jag egentligen inte vill betala mer saker som har med studenten att göra (undrar ju hur mycket allt kostat egentligen). Men alla var ju så fina... så jag får väl fixa en alldeles egen kartong snart med bara "studentgrejer". Minnen för livet!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0