Even the best fall

Jag har precis skickat in min visumansökan och nu känns det småläskigt faktiskt. Läskigt för att det är verkligt, läskigt för att jag kanske inte får tillbaka de 1551 kronorna jag nu har betalat till de australiska myndigheterna för att få min ansökan processed. Om de nekar mig så får jag inte pengarna tillbaka och hur FAIL vore inte det? Har miljoner grejer kvar att göra innan tredje november, men de tänker jag ta tag i när jag verkligen fått klartecken att jag får komma in i landet. Håll tummarna att jag får ett mail snart, will you?

Iväg för lite jobb idag, lite ångetst över att jag sov så länge idag eftersom jag måste gå härifrån 06.00 sharp imorgon bitti. Kanske lika gärna är uppe hela natten, hellre för lite sömn än för mycket. Eller? Snart får jag sova ut, på torsdag jobbar jag min sista dag på sommarschemat innan jag går tillbaka till tiderna som ger mer fritid, eller ja, sovtid.

Och det känns ju som att det var nyss...










För en minut sen var du min

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0