Fibularis longis



När mitt knä funkar på isträningarna börjar självklart någonting annat krångla istället. Var extremt pepp i helgen och de tre första ispassen på en och en halv timme vardera gick ju galant. Men när jag skulle sätta på mig skridskorna inför det fjärde tog det stopp. Min fibularis longis och dess senor vill inte samarbeta och nu missar jag ännu ett ispass. Och tro mig, det är riktigt tråkigt att inte kunna spela när jag bara har elva veckor kvar här nu... för det är ju så himla kul och det gick ju så bra. Suck....

Trevlig eftermiddag och kväll med "grenarna" igår, jag kan ju faktiskt laga mat! Har sett filmen Precious idag här för mig själv och ätit både glass och popcorn till den. Obehaglig film, bra men inte superbra, även om den får en att fatta hur bra man har det. Vi har fått mycket på köpet bara av vår vita hudfärg. Känner mig inte lika pepp på att bo i USA någon gång i framtiden längre. Och usch, jag ska aldrig mer äta friterad mat....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0