In the end, everyone ends up alone

Jag vill också bli nollad... alla studenter som kommer in på Ica och skrattar med alla möjliga dialekter får mig att tänka att jag kunde varit i samma situation som dem just nu. Men valet av ett sabbatsår ångrar jag inte en sekund, samtidigt som jag ser fram emot att flytta hemifrån på riktigt nästa höst och börja plugga till civilingenjör (eller i bästa fall arkitekt). På ett sätt kan jag aldrig se mig själv som 30 år gammal med ett fast jobb och fast lön och mellanmjölkstillvaro - å andra sidan är det livets gång och jag kan ju för fan inte få 30-årskris redan nu...

The Fray sätter en viss depp-stämning i det här rummet just nu men för tillfället är jag skitglad ändå - nu jobbar jag inte förrän på måndag kväll igen och imorgon börjar Augustifesten. Visserligen ingen höjdare när det gäller musiken men man brukar träffa mycket människor man annars inte ser så ofta, och det BRUKAR vara fint väder...? Och på lördag ska vi se The Ark! För att inte tala om den andra höjdpunkten den dagen haha - krubb på SUBWAY!

Omöjligt att sova at this hour, kanske ska jag lägga mig i soffan och se House igen? Kan se om de där avsnitten om och om igen. Man lär sig ju dessutom galet mycket medicinska termer. Inte för att jag har en aning om det svenska språkets motsvarigheter, men ändå!

Kommentarer
Postat av: Sandy.

sv; jag har också spanat in de skorna på skopunkten med lägre skaft, men de fanns inte på hemsidan. haha :D ska köpa de nästa gång jag är i stan, hade bråttom sist.:)

2010-08-18 @ 21:10:22
URL: http://onlyfortherecord.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0