Ovärt

Det är fan inte värt att gå på Rix FM "bara för att". Fötterna värker och ryggen känns som att den väger 20 ton. Men vi fick se Melanie sjunga om kärlek och det var faktiskt värt mödan. Resten är extremt icke-bra och jag upplevde tortyr inombords när partybandet förstörde Kings of Leon.

Säger det igen: det händer ALLDELES för lite i Norrköping. Alla människor placerar sig i city under dessa dagar och jag har insett sedan länge att den här tiden på året inte är så bra. För mitt sinne iallafall....

Ta sista bussen hem från Norrköping till Söderköping visade sig vara mindre trivsamt. Jag och säkert femtio personer till (seriöst alltså) fick trängas på en buss på vägen hem för att mother fucking Östgötatrafiken är för snåla för att använda den tomma bussen som de förmodligen hade satt in om vi varit typ femton åkande till.

Fjortisar och emos finns det förresten i överflöd. När man ser en tjej född typ 1996 stå och röka och ha lite tygbitar på sig till klädsel så blir undrar man hur hennes unge kommer bete sig och om man ens kommer vilja bli omhändertagen av den personen på ålderdomshemmet i min väldigt avlägsna framtid. Vart är världen på väg?


Jag är påväg till min säng iallafall.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0