Sin, sin, sin

Efter nästan två månader utan shopping så bestämde jag mig för att unna mig själv lite nya saker nu när lönen kom igår, kändes jäkligt värt för min del. Även om jag ska spara MYCKET av det jag får in på kontot från Ica så känns det skönt att kunna gå loss lite. Det blev faktiskt lite mer än jag trodde, som alltid haha! Men kom undan med fem plagg för mindre än 400 kronor (på grund av rabattkort och rea hehe) :) jag är egentligen ingen superfashionista, men visst, alla tjejer gillar väl mer eller mindre att shoppa kläder?

       

Jeans, vit tröja m spets och grön stickad tröja från H&M, kjolen och den lite pösigare tröjan från Åhlens =)


Älskar dragkedjan på min kjol!



Och när jag var barnvakt igår så köpte jag en snygg klocka för mitt presentkort på Guldfynd från studenten. Gillar läderarmband mer än metaller så det blev en stor svart klocka (har som bekant en litensöt svart också).



Ska för övrigt säga att min fot ännu inte är bra och att det blir en paus från hockeyträning under två veckor nu. Foten känns bra när jag går och springer men det är när muskeln måste jobba i skridskon som det gör förbannat jävla ont, för att uttrycka smärtan lite milt. Det suger ju riktigt mycket då jag bara har två månader kvar i Sverige innan jag drar iväg, så jag hoppas den blir bättre av vila. Älskar ju hockeyn och trots att den ger så mycket skador så är det oftast värt det. Vill ju spela...

Det var den lediga dagen det... nu är det tillbaka till jobbandet. Går under jorden nu i åtta dagar typ, nästa dag jag är helt ledig är alltså i september - nästa lördag. Då ska det bli en runda på krogen kan jag lova!


Kommentarer
Postat av: Sandy.

Åhh,kjolen var jättefin! :D Ja det hör ju liksom till att gilla shopping när man är tjej!

2010-08-27 @ 22:35:14
URL: http://onlyfortherecord.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0