TO THE LAND DOWN UNDER

Fick precis ett mail från australiska myndigheterna för immigration att jag har fått mitt visum godkänt!!! Mailet avslutades med ett "We hope you enjoy your stay in Australia" och FASEN vad jag längtar nu! Det är nästan för bra för att vara sant - flygbiljetterna är betalade, både dit och hem, och nu är också visumet fixat på bara några timmar. 1551 kronor som inte blev bortkastade! Nu är de två viktigaste sakerna fixade, nu ska jag

- skriva CV på engelska
- undersöka i jobbmöjligheter/skicka CV
- fixa flatmate-rum på flatmates.com
- kolla vaccinationer
- plugga in hur man fixar mobilnummer och social security number där nere
- och fixa slash ändra försäkring!

I'M GOING TO AUSTRALIA MATE!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0