104 days to go

Har skrivit ner i min almanacka exakt hur många dagar (inte skoldagar, DAGAR) det är kvar tills vi står framför De Geers fina byggnad och inte kan texten till studentsången för att vi befinner oss i total eufori. Det är så jag hoppas att det blir iallafall!
Hur som helst har jag varit väligt tjejig idag och beställt min studentklänning. Jag tänker iallafall få hem den och testa, jag har nämligen letat efter precis en sån här och när jag fick lön igår kunde inget stoppa mig, haha.

f

Vad tycker ni? Man kan ta bort rämmarna och bältet om man vill, får se hur det blir med den saken. Tyckte om modellen och spetsen väldigt mycket - man ska ju försöka köra på stilrent när det är student!

Nu ska jag ta tag i psykologin som jag skjutit upp alldeles för länge.
Detet, jaget och överjaget - here I come!


Kommentarer
Postat av: Marissa Swary

jättefint johanna. verkligen:P

2010-03-10 @ 19:59:23
URL: http://www.babyshakur.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0