30 juni, nu tack.

Är säkert lite störd i huvudet som sitter halv elva en onsdagkväll och bloggar. Jag behöver egentligen duscha innan jag lägger mig, men det löser sig nog. Fick bara lust att skriva om Eclipse, tredje Twilight. Och vill ni inte läsa, så gör inte det då, haha. Men nu när Oscarsnomineringarna precis kommit ut känner jag för att slå ett slag för att trean kan överträffa mångas förväntningar, speciellt efter att tvåan nog inte var lika bra som iallafall jag hade hoppats att den skulle vara.

- David Slade är den nya regissören, mastermind för verklighetstrogna skräckfilmer med ett grymt sinne för vackra bilder. Han kan säkert göra mer med skådisarnas insatser än de andra två kunde. Stewart är ju för fasen en av de bästa unga skådespelerskorna som finns, hon kommer egentligen inte till sin rätt i den här serien. But anyway. Hoppas Slade gör sitt jobb! Trailern till Hard Candy kanske ger er en bild av hur Slade gör sina filmer med realistiska. Check it out.

- Howard Shore gör musiken! Alltså THE Howard Shore, som gjorde den alldeles fantastiska Sagan om Ringen-musiken som jag lyssnar på lite då och då. Tänk hur mycket musiken egentligen gör i Ringen-triologin! Förhoppningsvis kan Shore bidra med lika mycket till Eclipse. Här är ett exempel!!

- "The storyline" är så mycket bättre. Tror att killarna kommer gilla Eclipse betydligt mer än innan, samtidigt som det förmodligen kommer att vara mer romantiskt än tidigare :)

- På sommaren gillar människor att gå på bio... Så kanske blir Eclipse ännu mer hypad än NM? Vi får hoppas på en trailer snart iallafall!


Nu ska jag hoppa in i duschen! Resten av veckan bjuder på allt möjligt, men jag hoppas att SNÖN slutar falla ner snart. Det skulle göra mitt liv lite lättare faktiskt...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0