Ge mig en paus

Det går för snabbt, det här! Körkortet känns ganska långt bort och om jag ska hinna få det innan april måste jag minsann ligga i nu alltså... Teorin är en baggis, men man ska ju kunna köra också! Ingen underbar kärlektion idag precis, känner mig bara urkass på allt efter det där. Usch. Nya tag på torsdag.

Ingen lektion idag, som vanligt, men jag gjorde lite matte E-tal ändå och kände mig ganska duktig. Har inte precis gjort så mycket plugg hittills och det känns inte alls bra att tappa så mycket. Vet inte om det är så att jag inte kommer igång med saker och ting, eller om jag helt enkelt prioriterar annat? Tiden fram tills studenten känns tragglig och lång men samtidigt försöker jag iallafall njuta av tiden. Kommer ju för fasen sakna alla härliga människor jag har i skolan. Det är faktiskt sant - plugget kommer jag inte sakna, men jag kommer längta sönder mig efter alla om jag faktiskt åker till USA i höst. Usch, hur ska jag kunna bestämma mig till slut?

Salem al Fakir var förresten alldeles underbar i lördags - kanske sa det senast, men... I somras såg jag ju honom på Munken och hade ju massa videoklipp kvar från det i min gamla mobil som jag tappade (FAN FAN FAN, igen!!), så jag hade gärna kollat på dem nu som en reminder. Alltså, usch vad dålig jag känner mig idag. Varje gång jag påminns om min stackars mobil jag tappade så dyker jag ner i ett djupt mörker, haha....
Idag är ingen bra dag helt enkelt!!

But I better keep on walking...

 


Kommentarer
Postat av: Erica

Jag tycker att det är teorin som är seg, inte körningen xP Men det kanske är för att jag är lat och inte orkar plugga, hehe ;P

2010-02-09 @ 22:25:00
URL: http://eriicamaria.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0