Ny mobil - igen...

Klantarslet har beställt en mobil igen, och denna gång ska den INTE tappas! Från början var det tänkt att jag skulle ha min iPhone som jag beställde, men efter mycket funderande och velande så tycker jag inte att jag är cut out för att ha en så värdefull mobiltelefon. Jag tappar den hela tiden och lever i princip med att smsa... Då är en touchtelefon inte det bästa kanske.


Så vad tycks? Vissa verkar hata Nokia, men jag gillar!


Sitter förresten och ser på American Idol... stackars människor som inte inser att de sjunger kasst och skämmer ut sig för hela världen. Suck....

Nu är det sängen och en engelskalektion kl 10.20 imorgon. And that's it. Ledig. Hejdå.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0