That is where I'll go

En helt galen dag i Romme har förflutit alldeles perfekt. Inga större vurpor och med en del träningsvärk i benen lär jag vakna upp imorgon rejält utvilad - sov knappt någonting inatt nämligen. Gick ju för fasen upp vid 5 - det går ju bara inte att somna när man VET att man ska upp tidigt! Suck...

Imorgon blir det så operation, och lite scary är det självklart. Narkos och grejer. Vad jag hört ska hela företeelsen dock vara ganska behaglig, men det är nog inte det jag är så oroad för. Jag hatar tanken på att någon ska skära i mig och vara helt utom kontroll över vad som händer. Men det ger sig nog. Hoppas bara att ärren inte syns så mycket (tänker på studentbilderna speciellt mycket...)

Apropå onsdag. Ska intervjua Sibel imorgon, igen. Börjar dock få lite idétorka vad det gäller intressanta frågor att ställa - har en del jag vill spara till nästa vecka, men samtidigt vill jag ju inte vara tråkig och BARA fråga om vad hon gör om dagarna. Tips?

s


Puss o kram på er! Och om jag aldrig vaknar upp efter narkosen imorgon (MAN VET JU ALDRIG) så vill jag bara säga att mina vänner är helt underbara. Love you all!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0