Undisclosed desires

Har ju skrivit Sibels dagbok för Poplight.se de senaste två veckorna, och igår skrev jag ihop ett tredje inlägg efter ännu ett trevligt samtal med Miss Redzep. Vi pratade snö, Mello och så blev hon som så många andra förundrad över min unga ålder... antar att jag är ganska mogen av mig, haha. Anyway, läs det gärna här - tycker att jag skrev det ganska bra faktiskt.

Har annars spenderat hela helgen och de två första dagarna på denna vecka till att jobba på ICA. Jag ser fram emot en fet paycheck i mars! Idag hann jag dessutom med att vara produktiv och begav mig till min snygging Milla nere i Ektorp för lite matteplugg på förmiddagen-dagen. Av någon anledning börjar matte E kännas överkomligt, men får nog vänta på att jag ens förstår vad C-uppgifterna handlar om, haha.
Efter en väntan på bussen gick jag med musik i öronen till jobbet, och fasen vad Muse är helt underbart bisarrt bra. Kommer ihåg när jag hörde "Stockholm Syndrome" första gången runt 2005 och tyckte att de var sådär, men vid närmare lyssningar efter det har de bara växt i mina ögon. Börjar bli ett av mina många många många favoritband! Idag har jag repeatat "Undisclosed desires", spotifya den!

Min stackars systemkamera kände sig övergiven och oälskad, så igår tog jag med mig min lilla skönhet ut i den fina vackra vinterdagen för lite bilder. Tänk att det är ett år sedan jag införskaffade mig det jag så länge hade längtat efter, plus att jag tack vare mormor kunde skaffa en bärbar dator också. Jag fullkomligt älskar dem, tillsammans med min iPod och min mobil är det nog de bästa köpen jag har gjort i mitt liv. Men, här har ni bilderna iallafall! Tråkigt nog kunde jag inte gå så långt att alla hus i närheten "försvann" för lite vackra naturbilder, då vovve var med mig. Sen var det kallt så in i helvete också, och mina fingrar pallade inte att anstränga sig för bildernas skull. Bättre lycka nästa gång!

(Och ja, de är photoshoppade till viss del, haha)

d

t

776

54


Nu ska jag gå och lägga mig och drömma lite Eclipse-drömmar. Trailern släpps den 12 mars! Och då är det tekniskt sett vår - kära snö, bärja smälta nu! Puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0