Well...

...I'm alive! And healthy? Yeah, maybe.

Hade en trots omständigheterna väldigt bra dag igår på Proxima i Motala. Alla sjuksköterskor var otroligt gulliga och svarade på alla mina frågor och tog hand om mig på ett galet fint sätt. Narkosen var nog bland det konstigaste jag varit med om - det går inte att beskriva med ord hur det kändes. Men skönt, det kan jag säga att det var, haha. Kort sagt: de som jobbar på dagkirurgin på Proxima i Motala har verkligen gjort att jag fått tillbaka tron på den svenska sjukvården. Tack!

Intervjuade Sibel på kvällen - den kvinnan är fasen riktigt intressant. Blir en ny intervju på söndag. Yay.

Idag har jag mest tagit det lugnt och längtat efter min studentmössa som jag ska hämta ut imorgon! Hihi, det känns att det är på riktigt nu, det här med studenten. Kommer knappt ihåg hur den ser ut, haha, men det blir säkert jättefin. Hade dock velat ha resten av paketet jag beställde, bland annat en collegetröja med trycket "Student 2010" på. Varför kan vi inte få dem nu?! Suck. Mössan lär ju ändå bara ligga här hemma tills 2 juni då mösspåtagningen är. Kkäderna kan man ju faktiskt gå omkring i. Aja, de kommer väl!

Roligare än så här blir det inte - ska slänga mig in i duschen och försöka tvätta håret. Har kvar mina förband under armarna, och kommer ha det i 9 dagar till, så det blir en liten utmaning. Hoppas bara att de inte börjar lukta, och jag vill verkligen inte att det ska bli en infektion heller. Får jag feber får jag helt enkelt se upp.

Puss och god natt nu.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0