2010.

Nyår var underbart - iallafall underhållande och trevligt om inte annat. Bäst var att såt på bryggan i Sandviken och se in till stan och alla fyrverkerier vid tolvslaget. Vissa frös men det gjorde inte jag. When it's cold outside there's no need to worry 'cause I'm so warm inside. Sådetså.

Dagen har spenderats med sömn och med att förbereda ett besök av två amerikanskor imorgon kväll. På dagen spelar vi match mot dem. På kvällen ska vi till Otten med dem och två av dem ska alltså sova här hemma. Blir roligt, speciellt eftersom att jag blir alldeles mezmerised eller hur det nu stavas av att prata engelska med någon som faktiskt är native American eller native Brit eller vad det nu kan vara.

Dagen squee till det här. The Rob and the Sten firade ihop och kalla mig världens tönt men jag är glad över att bevisen äntligen finns. För att de ÄR.

Nu blir det lite mer Band of Horses och Laleh.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0