happy belated new year's resolutions

Okej, jag måste ändra mig! Det går inte att fortsätta såhär och tro att allt ska bli bra av sig själv, så nu jäklar! Här är mina lite sena nyårslöften. De börjar gälla imorgon. Haha.

1. Jag ska träna minst två gånger i veckan på gymmet, utöver hockeyträningarna!
2. Jag får bara äta godis mellan fredag och söndag, samma sak med läsk! Här ska diabetes motverkas, haha....
3. Jag ska ta körkort (egentligen primärlöftet. Orkar inte ändra) !
4. Jag ska spara pengar varje månad - och bara köpa det allra nödvändigaste på Ica hädanefter!
5. Har jag tid ska jag verkligen försöka lära mig att spela gitarr.

Den här våren kommer att gå fort. Men vad händer i höst? God only knows...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0