Adressändring

Försöker förstå vad sjutton det är som egentligen händer här. Om mindre än en vecka bor jag inte längre - tekniskt sett - under samma tak som min fina mamma. Lilla Shanzavovven kommer inte behöva vakna på morgonen när jag går upp, jag behöver inte klaga på att mamma har på TV'n för högt när jag lägger mig. Etc etc. Och om lite mer än tre månader så ska jag sätta mig på ett plan till andra sidan jordklotet. Jag kommer inte ens vara på samma kontinent som du som läser. Det är så knäppt! För ett halvår sedan kändes studenten avlägsen och nästan lite overklig. Nu känner jag att min lilla bubbla håller på att spricka snart och verkligheten tar ett fast grepp om mina (stundtals tjejkrampande) vader.

Imorgon börjar en period av jobb som förmodligen - och förhoppningsvis, faktiskt - sträcker sig ända till den sista oktober. Känns scary. Men efter jobbet imorgon ska det bli traditionell utebio, sen åker jag och Milla till hennes land (vilken ju också är lite av en tradition) för att snacka skit i x antal timmar och se på film på hennes lite lite lite läskiga loft. Däruppe vill man inte ligga och se Paranomal Activity, även om den inte var så läskig som jag trodde.


ICA, here I come. Kom förbi och gör mig glad nån dag, jag menar... glass har vi. Alltid.



Oh yeah, I´ll tell you something
I think you'll understand
When I say that something
I wanna hold your hand


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0