Dreaming of revelry

Här sitter jag och väntar på Jamie Oliver medan jag ligger i soffan och bara inte gör ett skit. Tre meter ovanför mig finns mitt rum och där finns det mycket saker kan jag säga (lämpligt nog kom en reklam för "Samlandet förstör mitt liv" på tvn.... hm?), men det är till mig att fixa upp imorgon. Ända tills på fredag kl 12 behöver jag inte sätta en fot inne på jobbet och det tänker jag verkligen inte göra heller. Sugig jobbhelg helt enkelt, men väldigt trevligt med vänner som inte har något emot att man slaggar hos dem lite random sådär!

Tsatsiki är för övrigt gott, gjorde min egen förvånansvärt goda (det är ju inte dundersvårt heller) till maten förut. Om man äter tillräckligt mycket av vitlök så har jag hört att myggorna håller sig borta - inget jag hunnit testa än, men det känns som en bra ursäkt till att äta tsatsiki. Grekisk mat is awesome - efharisto Hellas och Tantans släkt, typ.

Mitt hockeyspel har gått sönder men jag lider inte: om två veckor har jag varit på träningsläger och haft 6 ispass. Scoooore. Which reminds me - jag borde börja träna igen snart. He he he, oj vad pepp jag känner mig...

Nej, nu kallar kudden igen. Cheers!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0