.

It's just a drop in the ocean,
A change in the weather,
I was praying that you and me might end up together.
It's like wishing for rain as I stand in the desert.



Failade planer, bortresta människor, människor som gör andra saker, jobbande människor och allmänt  (VARMT)väder gör att det enda jag gjort idag är att gå en sväng ner till stan, kolla runt bland böckerna, filmerna och skivorna på Åhlens samt preliminärboka flygbiljetter till Australien med Fredrika. Produktivt i vissa ögon, javisst. Väldigt mycket ingenting tycker jag, när det ändå är min semester just nu (som jag valde väldigt fel vecka att ta ut på). Men just det, ett golvstöd till min gitarr hann jag med att köpa också. Tänk om man kunde köpa sällskap att ha med mig i en vecka framöver....

Nu ska jag gå en sväng till skogen och sätta mig någonstans och fundera över världen och allt annat sånt där oviktigt. Puss.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0