Four walls won't hold me tonight

Hoppas verkligen att mitt rum är befriat från det härliga ljudet "bzzzz" som väckte mig 4.33 imorse, några timmar innan klockan ringde 7.10. Första jobbhelgen sen i maj gick bra, bortsett från den ohyggligt äckliga värmen jag klagat på många gånger tidigare. Tack för att vi har frysar på Ica....

Blev dock flera dopp i Klarsjön senare idag och att säga att det var underbart är en underdrift. Det blev thaimat/kinamat på det och film hemma hos mig. "Shutter island", sjukt bra film med en ganska insane twist. Jag som inte gillar förutsägbara filmer gillar ändå inte när jag känner mig helt lost för jag inte har en aning vad som pågår i filmen. Lite knäppt det där men den var bra iallafall.
Att se film sittandes på skinnsoffa i shorts när man svettas som en gris är inte att rekommendera för övrigt.

Blir ännu en jobbdag imorgon, 14-22, och då lär jag väl sälja ännu mer glass och jordgubbar till folk som är sådär fult glada för att de är lediga. Men jag ska inte klaga, jag får ju cash... den 25 augusti. Det datumet känns jävligt avslägset just nu kan jag s´äga.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0