Inga överraskningar

Det är verkligen urtrist att veta att man inte ska göra nåt annat än att jobba denna dag. Som vanligt är det soligt ute, men sol fick jag en rejäl dos utav igår så det gör väl inte så mycket. Men bara att veta att nästa åtta timmar av ens liv - vilket är lika lång tid som det tar att flyga till Chicago, plus minus en halvtimme - känns bara piss idag. Visst, jag får pengar, men blä ändå.

Har kommit på att jag varit ganska flitig på att blogga sista månaden sen jag slutade skolan typ. Kanske är det på grund av mitt ständiga behov av att prata av mig, även om det är i skrivformat till er 10-12 pers som tittar in här då och då. Kanske är det på grund av att jag inte lägger mig tidigare än typ halv ett numera, även om jobbet eventuellt kallar kl 8. Trouble trouble, javisst, men vem kan sova i ett rum där solen legat på i typ 17 timmar? Nu ska jag ju flytta till pappa i Söderköping och där har jag väl solsida.... eh, typ 14 timmar. På sommaren. Men iallafall.

Jag är jätteglad över vädret som vi har just nu, men ärligt talat saknar jag regniga dagar lite grann. Jag saknar att sitta i mitt rum och vidda, få en massa idéer och sen se dem få liv. Ser man när jag gjort mina senaste så är de upplagda på YT den 16 augusti 2009 respektive 18 juli 2008. Alltså på sommaren, ett år emellan två videos. Det tar en jäkla massa tid (rättare sagt en jävla massa tid och envishet och nogrannhet) men det är så kul när det är klart. Jag håller på med en nu som jag gjort kanske en fjärdedel av som vi får se om jag gör klart. Men, tills dess. Tre videos jag är lite stolt över att jag lyckats få ihop.

Den här tog en hel jäkla månad att få ihop, haha....




Twaaajlaaajt...
 



Och så lite Lost såklart, gjorda 2007:







Sist men inte minst så är Alexandra Jonsson världens sötaste och gulligaste lilla Krokeksbo man kan tänka sig. Tack för iförrgår/igår fjärt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0