Let me in

Okej, svenska böcker verkar onekligen vara populära att göra om till amerikansk film just nu. Millenium är i full gång att filmas i september i Stockholm, Snabba Cash ska göras om med den där Efron i huvudrollen (kommer heta "Easy money".... så himla cheesy så det är inte sant) och Låt den rätte komma in har de lagt vantarna på sedan tidigare. Nu kommer så filmen och den verkar ju ganska lik den svenska. Handlar likt Twilight om vampyrer - skillnaden är att vampyrerna här inte är fullt lika snälla, eller snygga heller för den delen. I want bloooood!



Gårdagen gick åt att åka till farmor och farfar, sola i två timmar, bada i den 29-gradiga poolen, äta mat, se på fotboll och bara gilla läget. Sent på kvällen blev det en oplanerad tur till Kulturkammaren och nu ska jag ge mig ut på baksidan med brassestolen och ge mig på både "Wonderwall" och "Viva la vida".

Men jobbet börjar 15... känns inte så kul. Kollar man ut på himlen så är den sådär Medelhavsvitblå och man SER att det är typ 30 grader varmt i skuggan. Tur att jag slutar 15 imorgon, då MÅSTE jag bada någonstans. Ring eller smsa, ni som vill samma sak. Glottern, Julia?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0