Min älskling har ett hjärta av snö

Så vitt som renaste, lenaste puder

Om ändå allt kunde vara lika lätt hela tiden. Bara ta en sväng till en sjö sådär halv nio på kvällen, komma hem och veta att man inte ska göra någonting imorgon alls. Fast nu ska jag ju i och för sig åka till Östra husby imorgon förmiddag, men det jag har längtat efter, min lilla extrafamilj Blixt.













Förresten så är Oskar Linnros min nya lyssna-sönder-artist. Enda problemet är att det han gjort solo utgörs av en enda skiva. Och jag missade honom på Munken in the park.

Och har jag sagt att det SUGER att jag INTE ska åka till ARVIKA som Fredrika ska göra imorgon?

Jag måste få gå på The Ark i Linköping!! Annars blir mitt konserthjärta helt utan kärlek denna sommar. Det går inte.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0