Planning state

Det är inte riktigt bra att bli uttråkad så fort som jag blir nuförtiden. Alla andra lov har jag kunnat sitta hemma och inte göra någonting alls och bara njuta av läget utan att känna att jag vill iväg nånstans. Men nu är det som att jag varje dag vill hitta på någonting att göra och blir helt knäpp när jag sitter hemma och inte gör något. Visserligen beror det väl säkert på det sjukt fina vädret vi haft senaste tiden, men tror ändå att jag kanske vill krama ur på mycket som möjligt av den här tiden jag har kvar i Norrköping. Låter hemskt haha, men i november åker jag iväg, kommer hem i maj. Sedan vet jag inte när jag flyttar till Stockholm men det blir väl efter tre månader här hemma. Sen börjar Allvaret igen. Usch.

Men planerar gör jag lite fortfarande och nu ligger 4 lediga dagar kvar framför mig på min "semester". Är inte precis så att jag kommer jobba heltid efter detta, men det känns ändå skönt att kunna ha en vecka då jag vet att jag inte behöver hoppa in och jobba lite här och var när folk är sjuka osv. Den senaste tiden har trots jobb varit sjukt bra. Massor med bad och allmänt häng. Saknar alla mina kvinnor dock, speciellt Milla som jobbar eller tränar eller är på landet och helt ofrånkomligt oanträffbar för det mesta, haha. Större delen av tiden som förflutit har jag spenderat med människor av det motsatta könet, och det är verkligen inget jag klagar på (!) men det känns bara... udda, haha. Fast jag vill fortsätta åka ut och bada och göra en massa impulsivt beslutade saker. So I'll keep on doing what I'm doing.



Ett inte alltför farligt schema! Ser fram emot träningslägret 6-8 augusti, och den lediga veckan jag har efter det. Men helgen där jobbar jag (14-15 aug). Blir det att gå tillbaka till de gamla tiderna sen månntro? Bara jag tjänar ihop pengar, så.... ser INTE fram emot mina morgontider :P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0