Upp till bevis

Ikväll gör jag och mitt knä comeback på hockeyträningarna. Blir spännande att se hur halt jag kommer att vara och hur ont jag kommer att ha i ryggen efter kvällens träning. Wish me luck, jag kommer seriöst att behöva massor av det.

Och nu är det onsdag. Jag som trodde att fyra dagar av ledighet inte skulle gå såhär fort. Snart är fredagens 12-22 här och sedan helgen. En helg och tre jobbdagar till efter det så är jag ledig väldigt mycket. Sommaren bara svischar förbi. Och var är alla människor? Jag brukade nästan alltid vara limmet som fixade ihop oss men nu verkar alla jobba, vara bortresta eller leka ignoranta. Bor ju inte ens i Norrköping längre heller.

Har i och för sig inte riktigt det blekaste om vilka som läser här. Nevertheless, call or text me dudes and dudettes.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0