VIVA ESPAÑA

Felicitaciones al mejor equipo! Deseo que yo había estado en Barcelona esta noche... (spanskan sitter inte lika bra som förut känner jag)

Offside, frispark, gult kort, utvisning, DOMARJÄVEL till trots.... Spanien är ändå världsmästare!





Fläkten snurrar bakom mig och Jeff Buckley sjunger "Halleluja". Nu har min sista semestervecka på jagvetintehurlänge börjat och jag har inte en enda aning (typ) om hur jag ska tillbringa den. Milla är iväg på träningsläger, Fredrika försvinner till Arvika (avis, javisst!), David är på landet och resten av Norrköpings befolkning jobbar på dagarna eller sover bort dagarna. Hej någon annan ensam människa?
Men underbart med semester? Jo det är det verkligen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0