Fotbollsminnen

Medan jag precis såg Mexico reducera till 1-3 mot Argentina så minns jag en massa stunder från längesedan då Sverige var med och skapade magi för oss här hemma som satt och hejade. Hm, Argentina.... då tänker man ju förstås på den snyggaste frispark jag någonsin sett en svensk slå;



Och sommaren 2004 var jag som besatt av fotboll, minns fortfarande samtliga resultat från det EM'et: 5-0 mot Bulgarien, 1-1 mot Italien och 2-2 mot Danmark. Sen förlorade vi på straffar mot Holland, men det har man förträngt... Jag minns mest det här;

("DET är inte SANT RALF!!!" ... "han gör ett MÅL SOM INTE FINNS!" ... älska Lasse Granqvist haha!)



Och det här målet alltså....




Nu: tillbaka till matchen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0