Republik ftw!

Det här satans bröllopet börjar gå mig på nerverna. Och tur att det börjar göra det ordentligt först nu eftersom det faktiskt är över på lördag - underbart! Känns bara så gammalt och übersvenskt att göra det här så stort. Sure, som mamma sa - jag lär väl inte uppleva det igen. Men ett j-a bröllop..? De skiljer sig väl säkert ändå. Nåt som vore att glädjas åt är dock om de skulle få barn. Då KANSKE jag skulle bry mig, en liten bebis är ju ändå roligare än det här... typ.

Det blev iallafall en fika och en promenad på stan med Milla idag, vi pratade om vår framtid, vårt förflutna och lite om vad som är "present day". Alltså jobb typ. Det är så galet att vi aldrig kommer gå i samma klass igen.

Nu ska jag se vad England hittar på mot Algeriet.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0