Stockholm i mitt hjärta

Det är nu man gillar livet extra mycket. Just nu ligger jag i mitt gästrum i en villa i Danderyd hos min moster och använder deras trådlösa internet för att kunna ligga i sängen och softsurfa lite på kvällskvisten. Tidigare åt vi mat med gott vin (jag börjar tycka om rött mer och mer, vuxenpoäng någon?) och sen såg vi brassarna scora lite i VM. Spelade pingis - jag är en naturbegåvning, uj uj uj - och hade det allmänt bra. Och Stockholm, vad säger man? Har få minnen av stan som inte är galet bra. Coldplay förra året. Och random tripper till Grönan. Och shopping. Skulle nog kunna bo här, helt seriöst.

När jag satt på tunnelbanan kom jag på att den senaste gången jag åkte en sådan var i London. Älskade London, fy fasen vad jag längtar tilllbaka dit. Ingen som vill åka med tre dagar vecka 28? Säger bara en sak: parkhäng i Hyde Park är nog det mest ultimata parkhäng man kan ha....

Och det börjar bli fett varmt härinne nu med datorn på och fönstret stängt, så jag stänger nog av nu och hoppas på en grym dag imorgon i huvudstaden. I'm on vacatiooooon bitches!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0