I'm in adolescence

"United States of Eurasia" dånar i mina öron och jag har precis skrivit ut min lilla sammanfattning på psykologin jag har prov i på tisdag. Det har varit en helg utan plugg annars - igår spenderade jag hela dagen hos pappa och efter en skön sovmorgon idag åkte jag hem, gick 7 km i skogen som motion och sedan har jag suttit här. Det är skönt att jag slipper jobba faktiskt, även om det är trevligt med pengar. Har insett att pengar verkligen inte kan köpa tid, och tid är det mest värdefulla man har - faktiskt! Tid med varandra och tid till annat här i livet. Allt handlar om tid. Och vad tid faktiskt är får jag väl lära mig i fysik B snart anar jag....

Är inte så bra på att blogga av förklarliga skäl - jag orkar helt enkelt inte. Dock känns det väldigt bra att ha någonstans att skriva av sig då och då, och när jag har tagit lite fina kort kunna ladda upp dem. Nu är jag så pass lat så att jag knappt orkar lägga in nya bilder på datorn, he he he.... Men snart kommer lite fina nya!

Nu ska jag vänta i cirka en timme och 45 minuter på att sändningen från röda mattan ska börja, för det är ju faktiskt Oscargala inatt. See ya!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0