"Inget konstigt alls!"

Nu har det gått långt tid sen jag bloggade senast, men tiderna är hektiska och jag behöver verkligen INTE sitta här då. Hursomhelst så såg jag "Remember Me" med Fredrika igår och jag menar allvar när jag säger följande: det var längesedan jag berördes av en film som jag berördes av den. Hela dagen igår - även när vi senasre såg på Mello! - så kunde jag inte skingra tankarna från filmens fina budskap. Visserligen är Mr RPatz med, och alla har tyvärr extremt förutfattade meningar om britten, men även om någon annan spelat Tyler Hawkins hade jag fortfarande känt mig lika tung i själen som filmen lämnade mig. Och jag bara älskar när filmer lämnar ett spår efter sig.

Vi vann en match idag, mot Katrineholm. Helt underbart. 4-1. Miss Piggy a.k.a. division 2 Syds mest kända bråkmakare fick matchstraff och jag blev ännu mer glad av det. Solen skiner (inte just nu dock, men någonstans på jorden gör den ju det) och Salem al Fakir kom tvåa, precis som jag ville! Så jag har haft en väldigt bra dag.
Tillräckligt bra för att ge er tre bilder!









Nu blir det sängen med fysikboken. Känner mig extremt omotiverad just nu. Jag vill bara sooooooova. Skönt att det är studiedag imorgon då!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0