Kom ihåg mig

Is, snö, plusgrader, minusgrader, vind och lite regn också - allt detta kan du få i Norrköping! Börjar helt seriöst att lacka sönder på vädret. Gillar inte att inte kunna bestämma vad man ska ha på sig nästa dag, för att man inte vet vilket väder det ska bli, och gillar absolut inte att gå till skolan när man känner en härligt uppfriskande bris av snöblask i ansiktet hela vägen dit.
Idag är det den första mars - ska vi satsa på att snön har smält om 30 dagar?

Hade trots vädret en bra körlektion idag - det där med växellådan börjar sitta nu alltså! Hoppas att jag kan klara mitt körkort innan jag fyller 19 år, det skulle vara så härligt. Dessutom vore det härligt att kunna skicka iväg ansökan om Au Pair innan april är slut. Om jag nu ska åka, det har jag verkligen inte bestämt än... just nu finns det hur mycket som helst jag skulle kunna göra! Idag kände jag ett enormt sug efter att jobba i London ett halvår, men London är ju så nära! Jag vill ju iväg till USA, men ett helt år? Jag vill helt plöstligt inte ta studenten om redan fyra månader...

Idag har jag blivit alldeles jättesugen på att gå på bio - på fredag blir det nog Alice i Underlandet (i 3D!!!) och nästa vecka på fredag ska jag och Fredrika försöka få tag i biljetter och gå och se Robert Pattinsons nya film som heter "Remember me", och vad jag hört så ska det vara en av de bättre filmer hittills i år. Är jättesugen på att se Rob i en annan roll än Edward (även om inte det är helt fel), och han ska tydligen spela Oscars-bra i den här. Hursomhelst är han ögongodis värd pengarna! :D

r

Fast den ska sluta tragiskt och ha något med 9/11 att göra... men såna filmer gillar vi!


Nu ska jag sluta skriva det här tråkiga inlägget och göra något produktivt - gå och lägga mig!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0