Did Venus blow you mind?

Meningen är att jag ska sitta och skriva en massa om orsaker till att en person har Aspergers syndrom. Men det går inte så jävla bra om jag ska vara ärlig. Kom hem för någon timme eller två sen jag varit hos pappa och installerat en ny bokhylla och nästan fått igång hemmabiosystemet. Det blir en vända dit nästa helg också, och jag ska ta ett seriöst snack om mitt eget rum då också. Funderar på om jag kanske vill tapetsera om till nåt ljusbrunt (måste ju välja naturliga färger eftersom att det är en hyresrätt...) och jag funderar på att åka till IKEA där i juli och inreda mitt rum. Ska ju bo där ett tag, och inredningen kan jag ju om inte annat ta med till Göteborg hösten 2011 (vill verkligen plugga där alltså).

Aja, känns inte speciellt kul att bara berätta om såna här random saker men eftersom det är typ 10-12 pers som läser varje dag så kanske det är intressant ändå? Mig spelar det ingen roll, bloggen är ett alldeles perfekt att skriva av sig på.

Vet att vissa som läser faktiskt tycker om Twilight, haha, och ärligt talat så fick den här intervjun mig att le så himla mycket. Speciellt efter 6:30 - fattar inte folk varför vi tjejer gillar RPattz så mycket så ... screw you!

Haha, älskar mamman som fullkomligt skriker "Oh my God he's so HOT!!!"



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0