I vått och torrt

Det finns vänner och så finns det vänner. Det finns vänner som man gillar väldigt mycket och så finns det dom som i vårrt och torrt finns där, bryr sig, förstår och hjälper. Det går inte att beskriva kort vad jag tycker att riktig vänskap är. Men en grej jag kan säga, och det är att en riktig vän skulle öppna sitt hem och låta sin vän komma och bo där om det skulle behövas. En riktig vän skulle gråta med sin vän om vad det än nu kan vara. En riktig vän skulle svara på mobilen mitt i natten om ens kompis ringde och behövde någon att prata med. En riktig vän är också allt man egentligen behöver för att existera. Vänskap är ofta kärlek, och kärlek kan göra en hel livstid värd sin tid.

Och jag är så jävla glad att jag har såna vänner, även om vädret just nu är "torrt" så ville jag bara säga det. Det sägs för lite tycker jag. :)

Puss.

Kommentarer
Postat av: alexandra

fint fint fint fint

2010-05-12 @ 22:09:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0