I wanna be forever young

Dagens inlägg kommer att bestå av bilder på mig när jag var liten. Mamma letar nämligen bild till studentplakatet och jag slipper iallafall nakenbild!

Haha, vilken unge jag var! :D


Redan här påbörjades övningskörningen! =)



Mamma har gett mig bra gener, bland annat när det gäller fotografering!



Har svårt för att sluta skratta åt denna bild, haha!



Min första jul :)



Ute i skärgården nånstans - påminner läskigt mycket om Pippi, haha



Den här bilden är galet bra, tagen med en kamera 1991 som inte hade några speciella inställningar, finfin!



Kan säga att jag fortfarande håller mig till bakning när jag står i köket, haha.


Kommentarer
Postat av: Erica

Vilken sötnos! ;D

2010-05-03 @ 20:52:55
URL: http://eriicamaria.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0