It takes two baby

Det är fantastiskt hur bra det ibland kan kännas att gå till jobbet. Hur ofta händer det liksom? Nu har det hänt två gånger på lite mer än en vecka. Förra gången var samma dag jag hade tagit körkort och idag gick jag dit efter att vår projektredovisning hade gått galant och framförallt - det är äntligen är över! Mihihi, LYCKA! Tyckte synd om de stackars tvåorna som dels var tvungna att genomlida våra redovisningar men som också har denna underbara kurs framför sig. Kan vara gymnasiets svåraste faktiskt, iallafall den mest tidskrävande. HEJ FRITID!

Ska pladdra på mer om skolan - var i Oskarshamn igår och det var lika roligt som det var tröttande. Hälften av tiden gick åt till att gå igenom säkerhetskontroller och klä oss smexigt snygga i ljusgula overaller (fick inte ha med kamera in, fan). En titt på en generator, en titt på en stor bassäng med en stor reaktor, en resa till underjorden och en vinglig resa med en snabb hiss så var den resan slut. Jag som ändå är en skapligt positiv människa tyckte att det var kul men jävligt jobbigt. Mindre positiva människor som Love till exempel var nog inte lika förtjust i resan... Dock var det god mat (det första jag tänker på) och jag gillar faktiskt att åka buss, tro det eller ej. Man måste se det från ljusa sidan.

En liten bild tagen av Roushan - lägg märke till Choung, mer underhållande fysiklärare får du leta efter!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0