Rah-rah-rah-rah-raaah, romma-ro-mah-maaah, GaGa, ohlala

Mitt lilla pophjärta dunkar hårt för Lady GaGa. När man trodde att man hade sett allt så kom hon med sin "Just dance" och jag ska ärligt säga att jag dissade henne från början. Men allt bara växte och nu är hon vår generations Madonna, vare sig du eller jag vill det eller inte. Okej, texterna som går som titeln på det här inlägget är inte extremt genomtänka, men hur svårt är det att sjunga med i? Just det. Och hennes knäppa outfits - varför inte? Hon är excentrisk och cool, och dessutom så stapplar hon inte hög ut från klubbar som andra kändistjejer.
Jag hade såhär i efterhand gärna velat sett Gagan på Globen nu i helgen - tror att det hade varit någonting utöver det vanliga.  Får väl vänta till nästa albumsläpp och nästa allsångstexter.

Men tänk att Lady Gaga har spelat på Sommarkrysset, haha....

 


Och en av de coolaste videos jag sett, surrealistiskt och bara allmänt skumt.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0