From a distance

Bara för skojs skull såhär klockan tjugo i ett på natten i Sydney, så bestämde jag mig för att läsa lite i min egen blogg. Liksom, vafan gjorde jag för ett år sedan? Två år sedan? Har bloggat på den här adressen sedan juli 2008, och även om bloggen alltså innehåller vissa fjortisliknande inlägg så finns det ju en massiv historik här, historik från mitt liv! De bästa åren dessutom, gymnasiet in my heart.

Hittade iallafall ett gulligt inlägg här och jag måste säga att det känns som att det var igår jag skrev det. Gudars vad tiderna ändras! Och fasen vad jag saknar min gamla Nokia N79 som jag alltid tog finfina bilder med. Skit också att jag tappade den i januari.

Nu ska jag inte störa bloggen så mycket mer. AussieFriis gäller nu...Puss!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0