Nåt så nära så långt bort



Det känns så sjukt med snö i Sverige och att inte tända ljus och inte vira in sig i filt och bara mysa. Här är det varmt och helt underbart och jag trivs som attans. Fast en jul utan snö är inte en jul, och den julaftonen som stundas om några veckor kommer inte kännas likadan som om jag vore hemma, såklart.

Å andra sidan blir jag alldeles varm inombords när jag tänker på alla fina människor därhemma som jag älskar och håller av som jag vet kommer ha en superfin julafton. Det gör mig glader!

Lite randominlägg i min lilla vanliga bloggbebis, men så blir det ju ibland här.

Puss. Saknar er.

Kommentarer
Postat av: Anna

Jag känner en som firade jul med en riktig julgran ute på sandstranden och åt knäckemacka och sill där borta... jag själv kommer inte få en vanlig jul häller. Det blir nog att fira jul i en flyttlåda

2010-12-03 @ 13:44:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0