Don't leave me high

Idag har jag inkasserat vuxenpoäng. Har varit på föera turer genom och utanför Norrköping till Media markt, Handelsbanken, Forex, Jula och så sist macken. Det har varit mycket som har med resan att göra, men turen till Media markt var tänkt att bli en shoppningrunda för mormor och morfar så att de äntligen skulle införskaffa sig en dator. Men icke... morfar backade ur och mormor ville inte köpa någon utan morfar. Att det ska vara så svårt att få dem att ta steget? Men men, förhoppningsvis köper de en dator nån gång!

Imorse vaknade jag och mina två fina vänner till en vacker morgon och vi åt en härlig frukost ihop efter TP-spelande med killarna igår. Hela fyra timmar satt vi och spelade en omgång av TP innan vi kunde få en vinnare. Fyra timmar! Galet. Klockan hann bli över ett innan vi var klara och gick och la oss vid två. Fast det var skoj :)


Bild från Valborg i våras, haha vilken fel vinkel det blev på mig. Men flickorna därbakom är söta!


Nu ska jag lyssna lite mer på Marina & The Diamonds ("Are you satisfied?" är en av mina favoriter just nu) medan jag rensar bilder från minneskortet som jag sedan ska bränna på en DVD-skiva. Behövs göras nu!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0