Hey this fire is burnin' us up

Har varit hos tandis idag och har därför inte kunnat ligga och dra mig i sängen så länge som jag ville. Fast det är ju ganska trevligt att småprata med tandläkarsystrarna ändå. Har vant mig sen jag hade tandställning och jag var stammis. Dessutom sista gången det var gratis. Vill inte ens veta hur mycket ett besök kommer att kosta senare. "Men så är det i vuxenlivet", som dom sa. Jaja....
Har redan hunnit med en sväng till Norrköping alltså, köpt vantar (fuck vad det är kallt), sett två House-avsnitt och nu ska jag snart hoppa in i duschen. Farmor hämtar mig om någon timme och vi ska åka till Linköping för att besöka hennes kusinbarn som är arkitekt. Kvällen avslutas med musikquiz inne i stan också.

Sen är vi nere på 1 vecka och 6 dagar. Galet. Får börja packa väskan imorgon, packa ur, packa igen, osv.
Och jag är så glad idag!

Kommentarer
Postat av: Sandy.

Svinkallt,usch! Snöade till och med i Finspång idag..:/ Men du slipper ju snart all kyla :D

2010-10-20 @ 22:28:31
URL: http://onlyfortherecord.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0