It's that week

Nu har jag satt på Stones-filmen (Keith Richards ser ju, faktiskt, ut som att han är tagen direkt ur en piratfilm), jag värmer köttfärssås i micron och jag har tänt ljus i hela lägenheten. Ska efter min mat sträcksitta och skicka iväg mitt CV till McD, H&M, IKEA, osv osv. Har varit ute på min promenad idag och det blev ett fint bad sen. Jag behövde det men blev jobbigt när det blev kallvatten.

Och förresten har jag ingen aning om varför jag bloggat så mycket idag haha. Boredom?



Kommentarer
Postat av: Sandy.

haha brukar alltid bli massa inlägg de dagar man är hemma och inte har något speciellt för sig!

2010-10-19 @ 22:02:33
URL: http://onlyfortherecord.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0